13 Aug

Tanie pozycjonowanie

Posted by nettkrzynek in Biznes i Ekonomia
Tanie pozycjonowanie

Tanie pozycjonowanie

Tanie pozycjonowanie i Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem stron, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia poprzez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach odszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.

W roku 2008 w związku z dominacją wyszukiwarki Google, funkcjonowania SEO ograniczają się przede wszystkim do Google.

Tanie pozycjonowanie

Tanie pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webdesignerzy dążyli do tego, ażeby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Na początek nie było to niełatwe, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów zasadniczych podanych przez autora w nagłówku strony. W późniejszym czasie jednak, między innymi ze względu na najprostszą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się wprost do informacji strony. Tanie pozycjonowanie

Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania stron przechodzącego poprzez wszystkie algorytmy binarne i wektorową analizę informacji strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające adresy www (tj. Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. tanie pozycjonowanie Efektowne algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/przemian SERP, natomiast zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na portalach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu.

This entry was posted in Biznes i Ekonomia and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.